تعرفه پشتیبانی سایت پیشرفته

این پلن دارای پشتیبانی فنی,سئو و محتوایی میباشد


ما در پشتیبانی فنی وب سایت شما چه کاری برای شما انجام میدهیم؟

  • خدمات پشتیبانی فنی سایت
  • بازیابی اطلاعات سایت و بک آپ گیری
  • حفظ و نگهداری هاست و ایجاد برنامه های منظم برای ارتقای آن
  • پشتیبانی امنیت شامل بهینه سازی و کنترل امنیت و ضداسپم سایت
  • به روز رسانی های ماژول های سایت و موارد فنی
  • به کارگیری پلاگین ها و افزونه های مناسب و به روز رسانی پنل ها
  • قابلیت ایجاد پنل ایمنی با به روز رسانی مداوم و پشتیبانی در حالت های خاص مانند هک شدن یا ورود اسپم ها و حمله هکرها


ما در پشتیبانی محتوا وب سایت شما چه کاری برای شما انجام میدهیم؟

  • رویکردها و راه حل‌های احتمالی را اولویت‌بندی می‌کند و به ترتیب بررسی می‌کند.
  • تحویل تغییرات و روش اعمال تغییرات تعریف شده توسط اعضای تیم را مدیریت می‌کند.
  • جدول زمانی پروژه و نیز تحویل مقاله را می‌فهمد.
  • رفتار و خواسته‌های مخاطب را می‌فهمد و بخش‌های مختلف بازار را مورد هدف قرار می‌دهد.
  • برای بهبود مداوم تعامل و کاهش نارضایتی، با کارشناس تجربه کاربری و اعضای تیم تجربه مشتری همکاری می‌کند.
  • به طور مداوم توصیه‌هایی را برای پیشرفت در ابزارها، فن آوری‌ها، روش‌ها و فرایندها، ارائه می‌دهد.
  • با اصول UI و UX آشنایی داشته باشد. (در برخی تیم‌ها نقش‌های متخصص تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) ممکن است تفکیک شود.)


ما در پشتیبانی سئو وب سایت شما چه کاری برای شما انجام میدهیم؟

SEM و  SEO اغلب به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. بازاریابی موتورهای جستجو نوعی از بازاریابی اینترنتی است که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) از طریق بهینه‌سازی و تبلیغات، تاکتیک‌های SEO و … سعی در بهبود بخش بازاریابی دارد. این تاکتیک‌ها شامل مواردی مانند پرداخت هزینه به ازای هر کلیک (PPC) و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (smm) هستند. رویکرد انتخاب‌شده برای سازمان تا حد زیادی توسط استراتژی، مخاطب و جایی که سازمان در حال حاضر در حوزه‌‌ی بازاریابی قرار دارد، تعیین می‌شود. متخصص SEM در قالب کارهای زیر به ابتکارات بازاریابی محتوا کمک می‌کند:


  • استفاده از تاکتیک‌های SEO ، PPC و SEM.
  • تجربه در ابزارها، فن آوری‌ها و روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها.
  • برسی خریدار بازارهای هدف.
  • نگاه خلاقانه به داده‌ها .
  • پیش‌بینی روندها را مشخص کرده و فرصت‌های تغییر.
  • کمک با پیشنهاد روش‌های SEM مناسب برای رسیدن به اهداف استراتژیک، به استراتژی بازاریابی دیجیتال.
  • نظارت به طور مداوم تمام فعالیت‌ها و نتایج را در مقابل اهداف تعیین شده.
  • انتقال نتایج را به کلیه ذینفعان و رهبران تیم.


برای خرید این پلن با ما تماس بگیرید